sâmbătă, 31 iulie 2010

Muzica si voie buna.

Bună dimineaţa, soare!
Hmm... eu dabia acum m-am trezit :p. Eeeee 1:06 =))
Hmmm... bey, eu scriu aici pentru că nu am ce face, să nu iţi închipui că în postul ăsta se află cine ştie ce secrete mondiale. Aşa că lasă-te de citit :p
La la la la laaaa......  A.... ştiu ce să vă dau ca să nu ma înjuraţi :>
Top cateva melodii ... de dans =))



Apologize - One Republic


^Bey o mel veche... în trecut eram moartă după ea... dar trecutul e mai prezent ca niciodată. >:) Iar melodia asta se potriveste ca o mănusă... :X :p


Innocence - Avril Lavigne


^ Pentru ca e prea inocentă :X:X:X:X

Un comentariu:

  1. Pff...şi eu o adoram, dar nici acum nu-mi displace :x
    YaaaY!! Ai băgat şi innocence :x:X:x..deşi nu prea văd cum aş dansa pe ele tot îmi plac, dah ia stai aşa, eu nu dansez, eu ma prostesc sau mă bâţâi..deci nu am nici un motiv să nu imi placă :D

    RăspundețiȘtergere