miercuri, 18 august 2010

Draga centru al universului,

Te salut cu drag si iti spun din start ca n-am nimic cu tine. De fapt n-am avut pana ne-ai bombardat cu chestii cum ca nu avem respect fata de cei invarsta. Iti gasesc scuze. E bine asa?! Dar tot baba nebuna ai ramas. Pana acum nu te credeam asa. Banuiesc ca esti, sau ai fost profesoara. Sau ceva de asemanator. Pentru ca ai spus ceva de genu'... "Am condus o multime de generatii ca voi si stiu cum ganditi, stiu ce a-ti manacat pana acum, bla bla bla". Se credea centrul universului pentru ca prietena mea s-a uitat la ea si apoi mi-a spus mie ca doamna de pe banca alaturata de holba la noi. Si se holba rautacios chiar, cu o privire ca si cum ar vrea sa ne omoare. M-am uitat inspre ea, apoi m-am intors schimband subiectul cu ceva mai lejer... Si am inceput sa radem, pentru ca amandoua aveam o stare de "in love" cu toate ca poate nu eram. Si se trezeste baba aia supraponderala, imediat ce isi termina eugenia sa tipe la prietena mea, vorbind la plural, deci tipa la amandoua. Ca cica noi radeam de ea, bla bla bla. Este interesant cum toata lumea se crede centrul universului. Si este si mai interesant faptul ca o doamna care se lauda ca si-a facut toate studiile, ne demonstreaza ca toti se pot cobori la orice nivel, doar pentru ca li se pare ca ne uitam urat la ei. Mi-as fii dorit sa-i spun ca nu aveam nimic cu ea, dar am sperat ca va pleca singura cat de curand. A plecat dupa cateva minute bune. Mi se pare ciudat sa vezi asemenea oameni care iti strica buna dispozitie. Malinutza avea o punga de jeleuri in mana si infulecam noi acolo si radeam si vorbeam... Si intre noi doua erau etalonate bine mersi 4 energizante. Si cand da aia sa plece, zice ca ne imbatam de lesinam ca numai asta stie sa faca generati asta. Dar cand mi se pare ca se uita cineva ciudat la mine, nu fac niciun circ, ci imi vad de viata mea. Banuiesc ca era nervoasa pe cineva apropiat varstei noastre, caruia nu a avut curajul sa-i spuna asta in fata, poate din aceasta cauza s-a suparat pe noi. I-a zis Malinei ca e lasa ca nu recunoaste.... asa am ajuns eu la concluzia ca a fost si ea lasa la randul ei. Si tot nu am nimic cu ea. Dar ne-am simtit prost. Punct.


Te saluta cu nervi, o mucoasa care se "imbata" si care nu are pic de respect!


//P.S.//: Daca nu as avea pic de respect ti-as fii spus in fata toate astea si atunci te-ai fii simtit prost. Chiar daca probabil nu ai arata-o. Cu placere. Si scuze ca vorbesc la "per-tu" dar ma cam indoiesc ca o sa apari vreodata pe aici. Si mi-e mai usor sa ma exprim asa.

2 comentarii:

  1. Ooo dah..Thoamne ce lume, acum mă bufneşte râsul când îmi aduc aminte, dar a fost interesant şi ciudat..bine că nu aveam chef de ceartă. Dar ne-am distrat după, şi scuze că nu am mai fost pe aici, mă revansez cu încă o ieşeală, poate de data asta cu mai mult noroc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa dea Domnul, blondo. Mi-e dor de tn :*

    RăspundețiȘtergere