duminică, 8 august 2010

Nebunie curata.


Mor de plictiseala si probabil ca ar trebuii sa ma culc, dar m-a izbit un chef nebun de a scrie.  Azi m-am distrat... sau ceva de genu' asta. Hmm... maine ma duc acasa... adica azi, practic vorbind... la naiba... :-< E de rau... O sa-mi lipseasca tot de aici. Absolut tot. Si nu ma incalzeste cu nimic faptul ca voi revenii la anu'. Bine, pe de o parte sunt super happy, pentru ca mi-era dor de casa si de toate cele... Dar deh, asta este o schimbare-una minora, dar este o schimbare. Si schimbarile sunt necesare... si le cam urasc. Mdeah. Si ce daca urasc schimbarile?! Hmmm... mdeah, probabil ca nu ai nici o obiectie, nu?! Deci ar trebuii sa tac si sa ma bag in pat?! La naiba, eu nu pot sa ma culc asa devreme! Ce, tu poti?! Ah, logic ca poti... dar eu ma simt mai bine seara, noaptea... Zici ca am dubla personalitate :)). Imi place asta... este ceva neobisnuit. Deci probabil ca mi-a mai sczaut, macar cu 0,00000001% gradul de banalitate.... Super, ah?! Bine, mai bine tac... ca dau in prostie pura.... Si apropo, ador prostia pura... este dulce si nevinovata... ca cele doua codite din capul meu.... Mdeah, mi-am facut doua codite. Si am iesit pe afara dupa ploaie... si a fost usor frig... si m-a enervat. Ma rog... M-am intors acu' 15 minute. Si am deschis vechitura asta indispensabila, acest calculator. :) Hay ca plec... vrea varamea sa ne uitam la un film pe pc. :-h

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu