miercuri, 15 septembrie 2010

N-am chef de tine. Doar de mine.

Poate ma crezi nebuna sau ciudata dar eu voi refuza cu orice pret sa-mi schimb obiceiul de a baga scuze idioate si patetice. Da, refuz sa ies azi afara si maine stiu ca nu pot, pentru poimaine voi gasii eu vreao minciuna si tot asa. Da, m-a cam nimerit o stare dinacea jalinca de non-chef de viata, si nici chiar idioata de mine nu poate intelege de ce. Orice ar fi saptamana asta nu am chef de nici o iesire si probabil ca nici in viitorul apropiat. Poate o sa ma crezi ca m-am transformat intr-o tocilara, jalnica, patetica si retrasa dar nu imi prea pasa. Si totusi ca sa stii, nu tocesc si nu o voi face vreodata, jalnica sunt doar pentru cei care sunt prea orbi ca sa vada dincolo de aparente, petetica voi fii chiar si pentru mine iar retrasa stiu ca nu sunt. Si totusi, azi nu m-am miscat din banca mea, si nici ieri. De ce?! Ei bine, nu am nici un motiv pe care l-ar putea intelege cineva care nu vrea sa inteleaga. Orice ar fii mi-e frica si acum chiar nu stiu de ce mi-ar fii. Practic vorbind sunt teribil de narcisista si consider ca altii sunt niste prosti care nu-mi merita atentia, dar care le-o acord, doar pentru ca si eu fac parte din acea categorie. Iar apoi mai e si soarele care rasare dimineata... Si faptul ca majoritatea lumii este suparata pe mine, pentru un motiv pe care nu-i intereseaza. Da, mah, da sunt idioata. Ai o problema cu asta?! Ei bine, nu-mi spune mie, nu-mi pasa de tine! Bine, de fapt imi pasa. daca nu mi-ar pasa m-as fii comportat altfel. Insa nici eu nu sunt prea sigura de asta. Stiu doar ca te urasc atat de mult pe cat te iubesc si nu suport ideea de a te suporta pana la sfarsitul... Acel sfarsit... Apusul. Da, soarele rasare dimineata. Si pentru a rasarii trebuie sa si apuna. Nebuna te saluta si iti spune sa dispari. Dar sa nu o asculti. Fara sa stie este dependenta de tine.
PS: Mesajul din imagine este real.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu