joi, 2 septembrie 2010

Ploua. Bun venit la inmormantare!

Atunci cand treci prin picurii de ploaie, ocolind mecanic baltile, iti dai seama cat de... idioata poate fii viata. As folosi cuvantul "curva", cum ii zic majoritatea oamenilor, dar eu nu fac parte din majoritate. Da, ma consider speciala, ai ceva impotriva la asta? De fapt nu-mi pasa daca ai, si tu te consideri specaial/a, asa ca de ce nu as fii si eu asa?! Stiu ca sunt invizibila, in general... Dar pentru mine personal sunt destul de vizibila.  Dar sa revenim la peisajul innorat si la pasii mei ganditori care se miscau greu pe trotoar. Urasc momentele in care trebuie sa ma gandesc la tot ce-i in luna si in stele. Tocmai pentru ca nu imi place ce gasesc acolo. Nu imi place sa privesc acea balta de superficialitate care iti conduce viata. Nu imi place sa privesc cum indiferenta pune stapanire si pe viata ta, nu imi place cum soarele apune. Nu mai tin minte exact la ce ma gandeam atunci. Stiu ca eram imbracata toata in negru. Aveam blugi negrii. Tricou negru. Hanorac negru. Sapca neagra. Geanta neagra. Tenisi negri. Si umblam eu asa uitandu-ma cat de frumos se trantesc picaturie in baltoace. M-a izbit o melancolie sau un fel de depresie... . Si probabil ca inca sunt doborata practic la pamant. Dar cum nimanui nu-i pasa, ar trebuii sa trecem la subiectul urmator, nu? :) Nu stiu care ar trebuii sa fie urmatorul subiect. Lipsa nonchiefului meu de viata, m-a trezit la acea relitate enervanta. Realitatea e o prostie mare cat casa. Personal, o urasc. M-am saturat de egoism. M-am saturat de voi toti. Iar eu?! Ei bine... cum nu va pasa, o sa gasesc o stanca de pe care sa sar. ;) Si nu vreau sa-mi veniti la mormant. Nu voi. Mai bine niste straini decat voi.

4 comentarii:

  1. Bine, dragă, dacă nu vrei să vin la mormântul tău, atunci o iau pe Malina şi venim amândouă la majoratul tău, nu?

    Nu ştiu dacă ce ai scris tu aici e ficţiune sau realitate, deci habar n-am dacă să comentez felul în care ai scris sau să-ţi dau un sfat. Ca să vezi cât de minunată eşti, doar m-ai băgat pe mine în ceaţă, pe mine, eu care credeam că sunt cea minunată. Sper că-ţi dai seama că fac mişto. Ştiu că nu se potriveşte postării, dar aşa mă simt acuma yo. Sunt Maria, aia care o să vină la majoratu' tău, no?

    RăspundețiȘtergere
  2. yuhuuu, tu tipa cu ochelri de soare :))
    yuhuu, nu este pic de fictiune in ceea ce am scris mai sus... mai putin faza cu saritul de pe stanca, nu cred ca voi gasii vreo stanca prin Bucurestiul asta prafuit :)). Sper sincer sa veniti la majorat ... dar mai e atat de mult pana atunci, si atatea lucruri se vor schimba, incat nu stiu ce sa mai cred.... de fapt nu stiu daca sa cred ceva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi tu cu negru? Ce are toată lumea azi cu negrul?
    Mneah..eu nu cred că o să vin. Nici la înmormântare, nici la majorat. În primul rând că tu va trebui să vii la înmormântarea mea prima..
    Have fun Maria! Deci, dacă te duci la majoratul ei să treci şi pe la mine, o să-ţi dau o scrisoare sa i-o duci.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am nimic cu negrul ;)) Dar e amuzant sa vezi cum se holbeaza lumea la tine, din metrou :)) ur ca muream de ras acolo :)) Si deh, negrul se asorteaza cu ploaia :))

    Asa, blonda mea.... Tu sa-ti intre clar in cap ca tu vii si la inmormantarea me si la majorat. Nu conteaza daca tre sa vin in rai dupa tine si sa omor cativa ingeri ca sa te scot de acolo. TOT VII. CLAAAr? Hay zambareato :*

    RăspundețiȘtergere