miercuri, 13 octombrie 2010

Muzica e o raza de soare.

Buna dimineata, raza de soare! Ada prezenta la datorie cu un zambet ireal de fals. Da, in loc sa invat pe rupte m-am refugiat in fata calculatorului si mi-am transformat blogul in jurnal. Si, ca sa facem macar cum trebuie aceasta treaba, iti voi spune cum a fost azi. Poate ca doar frumos. Frumos.... Frumosul e simplu si necomplicat si se gaseste in orice zambet si orice miscare, in orice floare si asa mai departe. Si in ciuda acestor lucruri simplitatea va ramane mereu plictisitoare in sensul acela pe acre doar eu il ador. Astazi vroiam sa abordez un subiect asemanator cu cel anterior, dar se pare ca am uitat care este acesta. 
Asa, azi a fost o zi de miercuri destul de cute la unele faze si obisnuite la altele. Si din cauza lipsei mele de somn am reusit sa fiu teribil de adormita si somnoroasa. dar nu asta conteaza in momentul de fata.
Maine este o zi prea incarcata pentru gusturile mele. Cred ca s-ar putea sa fac u tipar din asta. Deja vinerea e notata ca fiind cu final neasteptat. Asa, deci joia e notata ca dezastroasa din cap pana in picioare, nu? Miercurea pare mereu draguta. Martea obisnuita. Lunea urata doar pentru faptul ca anunta terminarea weekendului. 
Acum muzica mea favorita, acel rock ritmat care ma bantuie mereu cu un zambet magic. Da, datorita acelei latuste blonde, am mai adaugat pe lista de "in love" si trupa Simple Plan. Da, pai ce sa zic de ea?! Canta mortal. :X Este fix ce-mi place mie. Si, ca sa nu mori prost [=))], uite o lista micuta de cei acre fac muzica buna [;))]: 
Paramore- Prima trupa de rock pe care am cunoscut-o si apoi am iubit-o.
Scorpions- Clasici favoriti.
Tokio Hotel- Deci au unele melodii pe care inca le dau pe repeat continuu si continuu.
Green Day- Da, asta momentan are un loc special in inimioara mea si asa va ramane mult timp de acum incolo.
OneRepublic- E cu adevarat frumos cum canta. Au niste versuri perfecte, un ritm si niste voci uimitoare.
Avril Lavigne- Sunetul chitarii sau al pianului este mai mereu prezent in melodiile ei. Ma vrazeste.
Linkin Park- Oh, da. Sunt cateva melodii care chiar sunt \m/
Evanescence- Este una din trupele care m-au fermecat in timp. Mi-a mai modelat putin gusturile in materie de muzica.
Metallica- No need words.
Muse- Perfectiune aproape perfecta.
AC/DC- Ps: E vina alor mei :))
Ozzy Ozbourne- E tare tipu', n-ai ce zice :)) 
Simple Plan- La naiba, fix de ei am uitat =)) Sunt grozavi, ce mai?!
Adam Lambert- Da, daaa, cum puteam uita de perfectul meu perfect?! Canta supeeeer!
Placebo- Dap, frumos. :X
Vama Veche--- Clasic romanesc =))
Voltaj--- Clasic romanesc =))
Coldplay- Merita toti laurii ;))
Vita de vie- Prima melodie de la ei pe care am ascultat-o a fost "Praf de stele". Deci cred ca se intelege de ce m-am indragostit pe loc =))
Aerosmith- Alti clasici =))
Death Cab for Cutie- Si trupa asta e :X
LATER EDIT: Asa, pe lista asta mare mai adaugam pe:
The pretty reckless- Da, canta super.
Sunrise Avenue- Dap :X
Ok, asta s-ar putea sa fie tot pentru moment. Bye bye and bye bye again :)).

.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

Iti iei pensula destinului in mana
Si incerci sa trasezi o mica urma
Patand cu mii de culori minunate
Multe alte vieti parfumate.








.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.



Si inca doua cuvinte despre un rock nebun si versuri bune. S-ar putea sa nu va placa, dar mie imi place. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu