joi, 7 octombrie 2010

Zambeste, nimeni nu te iubeste! :)







Si uite asa a mai trecut o zi in care am privit iubitul meu tavan. M-am gandit la tot ce e in luna si in stele si s-ar putea sa fii acoperit totul. Am luat acele decizii de care uitasem complet si m-am trezit la realitatea aceea de care uitasem din nou. Iar acum continui sa visez, asa cum am facut mereu si cum voi continua sa fac. Pentru ca sunt cateva lucruri pe care tu nu le vei putea intelege vreodata si care nu ti le voi explica. Si iubesc asta, iubesc ca tu niciodata nu vei afla ce este in capul meu, niciodata nu ma vei intelege si nici nu voi vrea sa-ti explic. Voi continua sa joc acel joc pe care stiu ca-l voi pierde si ma voi gandii ca in jocuri nu trebuie mereu sa castigi, ci sa te simti bine. Si m-am saturat sa-mi dramatizez fiecare actiune si fiecare cuvant. Da, oi fii eu copil cretin, dar macar pot incerca sa fiu un copil cretin cu medalia de aur :)). Bine, gata, tac, bye bye.


Gonesti ca un nebun
Prin lumea de fum,
Bantui prin vise
Si povesti nescrise.
Adormi prin priviri desarte
Mereu in fiecare noapte
Incerci sa le dai in uitare
Dar fiecare amintire doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu