marți, 12 octombrie 2010

Zi de marti.

Am primit un ineeel, am primit un ineeel, mare cat inima meeeaaaa =)) la la la :))
Asaaaaa, azi am murit de ras =)). E amuzant sa mori de ras si apoi sa te resusciteze cu o alta portie de ras :))
Asa, schematic vorbind:
1. Mama a citit blogul. 
a) Zice ca ii place cum scriu
b) Zice ca orice persoana care va citii blogul fara sa ma cunoasca va crede ca sunt macabra bla bla bla :))
   I Asa ca, pentru a-i face pe plac am luat hotararea de a puncta un lucru super. Eu dramatizez lucrurile, de care de fapt nu-m prea pasa pentru ca i-mi place sa afc pe interesanta.
  II Viata mea e colorata si plina cu rasete, si oricine ma cunoaste stie ca stiu cum sa aduc zambetul pe buze. Am martori :)). Poate chiar tu care citesti acum.
  III Viata mea e perfecta. In sensul acela de perfectiune cu buclucuri :X Adevarata perfectiune pe care o iubesc.
  IV Sunt cea mai vie si sarita de pe fix persoana pe care o cunosc. Daaa, sunt pe primul loc. :X
c) Cred ca e putin speriata mama :)) Eu am averizat-o >:) Dar deh, ea stie cum sunt eu cu adevarat >:)
2. Am primit un ineeel, am primit un ineeeel, mare cat inima meea :X E din argint si cu 3 pietricele frumoase si asa de dulce si mare cat inima mea. :))
3. Azi am ras. M-am prapadit de ras :)). Am ras la scoala. Am ras acasa. Am ras cu varamea. Am ras cu mama. Am ras cu colegii. [Da, asta a fost cea mai tare faza a zilei]. A rade e fruuumos. Aaaa... uite febra rasului :x. Ah, si eiri am ras. Si vineri. Si ieri. :)) Si azi. Si maine [sper ;))]
4. Vreau sa am duc la Mc sa-mi cumpar un Big-Mac-Mac.
5. Azi am ras de varamea intr-un haaaal [Bine, asta este subpunctul 3, dezvoltat, dar deh, merge si asa, nu?!] Deci ea il iubeste pe Robert Pattison. E un drogat urat cu o fata de drogat urat si mai e si increzut. Eu am gusturi mai dragute. Ian Somerhalder :X. [Acu' serios, acre din cei doi vampiri e mai frumos?! Drogatu sau alalalt?! Astept raspunsuri!]
6. Sunt racita. 
7. Maine avem romana, mate si chimie.
8. Pa pa.
9. Am pus si poza cu vampirii astia. Stanga e Ian si dreabta e Rob. Trebuie sa apreciati faptul ca nu l-am pus pe Rob cu pozele in acre arata ca un drogat, ci am fost impartiala. Astept pareri.
10. Pa, raza de soare! :p







.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.
Un nor.
Un soare.
Un cer ploios.
Un dor.
O mare.
Un glas duios.
Un vis.
O amintire
Uitata pe hartie.
Si un abis.
Un gand.
O soapta.
O stea plangand.
Ea nu e moarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu