vineri, 3 decembrie 2010

Lista de bazaconii vampirice si demonice si normale.


Bună.

Da, cred că e bună. Adică... chiar dacă nu ar fii, nu poți să zici „rea”. Pentru că tu îmi dorești binele. De aceea nu ți-l voi da nicioadă, nu ție, nu tu.

Și, ca să nu mai zică unii că nu scriu chestii aiurea... Am început să mă uit la un nou amine. 
Vampire Knight. E drăguț și asta se datorează faptului că e cu vampiroi sexy. Și cum poți să nu-i iubeeești atunci când ăla o mușcă p-aia și când ăla e gelos p-ălălaltul și se omoară între ei și se salvează între ei și se hrănesc cu bazaconii?!
Kuroshitsuji. Vai, cred că nu voi învăța vreodată să-l pronunț corect. E drăguț, n-am ce zice. E cu Sebby care e un demon. Cum ai putea să nu-l adori?! Doar e demon... Unul bun rău de tot. :))
Bleach. Da, e drăguț, e amuzant. Dar fără demoni sau vampiri. 
Naruto. Nope, nu prea știu care-i traba cu el.. Mă uitam când eram bebeu, dar a trecut ceva timp de atunci.

The Vampire Diaries. Azi a apărut episodul 10 din sezonul 2. Și nu vreau să mă uit până nu apare o subtitrare drăguță... Că deh, vampirii ăștia vor merita mereu tot ce-i mai bun din mine.
 Doctor Who. Serial englezesc cu unul care călătorește în timp și spațiu. Cum ai putea să nu-ți dorești să mergi și tu printre tot soiul de lumi și să vezi tot soiul de oameni celebrii și extratereștrii?! Ah, sună tentant, mai ales pentru o nebună ca mine, prea visătoare.
Life Unexpected. Este un serial cu niște oameni normali, sau mă rog, umani cel puțin care e destul de intresant. Mie personal îmi place.
House M.D. Da, păi mă pot lăuda cu faptul că am văzut toate episodele de până acum și că ajunsesem să mă uit la vreo 3-4 pe zi. Și nu regret absolut deloc.
NCIS. E un serial super, amuzant și merită să-ți pierzi timpul cu el.
Minți criminale. Așa, în caz că nu știa nimeni, chiar vreau să devin o minte criminalăăă :)). Nooo, râdeam de tine, dacă vreau sa te killăresc, fii sigur că nu îți voi spune prea curând. Revenind, e chiar frumos...
Vampiri, crime si povesti de dragoste. Titlul spune TOTUL. Ce poate fii mai frumos decât vampirii, crimele și poveștile de dragoste?! Îți spun eu: nimic.
Bine, mai sunt milioane de seriale la acre mă uit, dar mi-e lene să le găsesc de acolo din căpățâna aia a mea.
Well, se you later... Trebuie să înveselesc pe cineva :))

Un comentariu:

  1. Adaaa >:)<, niciodată n-o să fie rea, pentru că o să existe ceva care o s-o facă bună. Şi nu mă refer la tine -____-.
    Nu poţi să pronunţi Kuroshitsuji? Whaa, atunci hai că-ţi dau o temă: pronunţ-o p'asta "Watashi wa aku made shitsuji desukara". Îţi dau un premiu dacă ghiceşti ce demon o spune =]].
    Ăsta o să fie un comm luung >:P. Despre Vampire Knight ştiu de... mai mult de un an. Şi mie tot Zero îmi place :X. Defapt, amândoi sunt prea tari [sau buni? poate buni de muşcat :-"].
    Ah, şi ador background-ul. Mori, Ada, mori, ca să ne faci şi mai confuzi atunci când ai să învii.

    RăspundețiȘtergere