miercuri, 19 ianuarie 2011

Leapsa #1 in 2011

O floare: Crin
Un anotimp: Vara

O lună: Iunie & Decembrie
O culoare: Roșu & Movaliu închis.
Un animal: Poate câine.

O piesă vestimentară: Rochiță.
Un fruct: Fructul pasiunii :)) (& rodii)

O piesa de mobilier: Scaunul meu rotativ care se bălăngăne. :X

O melodie: Simple Plan - Perfect World
Un videoclip: TATU - All about us

Obiect: Pixul meu preferat care nu e al meu.

Un instrument muzical: Aia care se zdrăngăne... ăăă, chitară!
O persoană apropiată: Mmm, ce-ți pasă?

Un copac: Salcie?! Ba nuuuu: Dud :))

Un vers: Give back my heart that your body rejected.

Un oraş: Tokio

O persoană publică: Eu.

Un fel de mâncare: Desertul dulce, dulce. :X
O carte: Later...
Un super-erou: Sunt câțiva... :-?

Un fenomen: Zâmbetul.

O maşină: Porsche 911 Turbo
O parte a corpului: Ochii

Un personaj de film: Damon poate...

Un film: Nupț.

Un loc: Germania?!
O clădire: Școala :-&

O legumă: Le urăsc.

Un telefon: Nokia N8 8->

O băutură: Redd's & stuff

Ceva dulce: Ciocolatăăă
Un obiect de exterior: Bancă.

O materie: Mate
Un serial: Vampire Diaries, NCIS, Life Unexpected, House M.D., Dexter, Gospid Girl,
True Blood, Blood Ties, Criminal Minds și foarte multe altele.
O piesă de teatru: Ce-i aia?!

Un nume: Al meu?! Ada.

Un gest: Gest?! Gesturile alea făcute din inimă care nu așteaptă nimic în schimb.
Un parfum: I <3 vanilla.
O oră: 00:00

Un an: 3000


N-am mai făcut de mult o leapșă și oricât de tâmpită sună ideea, mie îmi place. :X

I'll edit later.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu