vineri, 7 ianuarie 2011

Nu mai am titluri.

Îţi mai aduci aminte de mine?! Eu, cea care eram uşor îndrăgostită de soare şi toate lucrurile lui minunate? Acum îmi vreau sorele înapoi. Al meu soare de pe cerul plin de-atâţia sori. Un soare, o stea, ceva care să-mi ofere căldură, siguranţă şi lucruri dulci. Vreau să se termine odata iarna asta, vreau vara, vreau stele, vreau aşa de multe stele... 


Vreau să vreau chestii. Vreau multe acadele rotunde şi colorate care să-mi aducă aminte că sunt copil micuţ în ciuda a ceea ce doresc unii să creadă. Vreau o sticlă de bere Redd's care să-mi aducă aminte de faptul că prietenii sunt o licărire de speranţă când totul pare să se năruie. Vreau să merg pe bordura trotoarului şi să îmi pierd echilibrul pentru a-mi aduce aminte că şi cele mai banale amintiri te pot face să zâmbeşti din doată inima. Vreau să mă caţăr pe acea fântână, cu persoanele care contează pentru a-mi aduce aminte că totul e veşnic frumos, orice chestie ai întâmpina pe parcurs. 


Caută-mă când nu sunt, strigă-mă când nu te voi auzi, privește-mă când nu ai ce privi, ascultă-mă când tac... Simplu, nu?! Dar nu e ceva ce nu făceai deja. Pentru că tu mereu vei căuta ce eu nu am, mă vei striga când nu trebuie, mă vei privi cum vrei tu să mă vezi și vei auzi numai ce dorești. Nu ști cine sunt eu cu adevărat, ști doar cum mă vezi tu. Și poate n-ar conta dacă aș fi făcut parte din trecutul tău. Dar cât timp respirăm uneori sub același acoperiș, sunt prezentă în trecutul, prezentul și viitorul tău. 
Dacă ar fi să-mi folosesc puterile mele de clarvăzătoare, aș spune că nu mă vezi deloc clar. Şi claritatea e supraapreciată iar tu nu eşti clar nici cu tine însuţi.
Însă așa suntem noi, tu și eu, două persoane complet diferite, cu gusturi diferite, acțiuni diferite și gândiri diferite, care nu ne putem amorniza deloc. 
Îmi place mai mult așa.


M-am plictisesc să mai scriu chestii fără sens sau cu sensuri ascunse de nici eu nu le prea înţeleg. 
Doar uită, bine? Doar uită!
Don't need you so much, 
Ada.



Un comentariu:

  1. wow Ada mi'a placut enorm !! cred ca e cel mai bun text pe care l'am citit de latine de pe blog (cel putin pt. mine).multumesc pt ca mi'ai scos un zambet pe buze !! :*

    RăspundețiȘtergere