marți, 19 aprilie 2011

Basmele sunt basme.

A fost odată ca niciodată... că de n-ar fi nu s-ar fi povesti...
Un împărat, o fată, un prinț, un cal fermecat, un balaur cu șapte capete. O intrigă, o magie, o cifră magică. Multă răutate și multe fapte bune. Loc unde bunele și relele erau delimitate de o linie ce o puteai vedea de la kilometrii distanță.

Este dintotdeauna... tocmai de aceea copii nu mai sunt învățați...
Că nu există personaje negative și pozitive... Oamenii sunt oameni... Sunt egoiști mai mult sau mai puțin, greșesc mai mult sau mai puțin, se ascund sub o mască mai mult sau mai puțin. De ce nu sunt învățați copii că nu o să întâlnească niciodată un balaur cu șapte capete?! De ce nu sunt învățați copii că toți suntem balauri cu șapte capete, că și el este sau va fi un balaur cu șapte capete?!
Asta este viața reală. Nimeni nu este bun sau rău. Toată lumea este pur și simplu umană. Pentru că, de când s-a deschis Cutia Pandorei, asta a devenit umanitatea. Și oricât de trist și nedrept pare... zâna cea bună nu este chiar așa de bună.



Dr. Meredith GreyNe place sau nu, minciunile întotdeauna ies la iveală. Oricât de mult am încerca să ignorăm sau să negăm acest lucru. Dar, iată adevărul despre adevăr: Doare. De aceea minţim. 

2 comentarii:

  1. mda...asa e si culmea nu mi'e scarba de oameni care mint sau sunt ipocriti sau rai sau toate alea alea (ma regasesc), am o profunda admiratie fata de cat de departe poate ajunge natura umana :)
    frumoase melodii :*

    RăspundețiȘtergere
  2. """ Dr. Meredith Grey: Ne place sau nu, minciunile întotdeauna ies la iveală. Oricât de mult am încerca să ignorăm sau să negăm acest lucru. Dar, iată adevărul despre adevăr: Doare. De aceea minţim. """

    Cata dreptate in cateva cuvinte. Daca oamenii ar fi doar buni sau doar rai , cred ca ne-am plictisi. Mi-e imi place sa ii privesc pe cei ce incearca sa devina buni sau invers pentru ca stiu ca in 99% din cazuri nu reusesc. Sunt sadica de cele mai multe ori cand ma gandesc la cat de multa ipocrizie , cat de multa indiferenta si cat de multa lipsa de bun simt exista insa , daca ai avea cum sa schimbi ceva , tot n-ai sti cum sa o faci...
    Am vorbit , iar, prea mult ! :">

    RăspundețiȘtergere