vineri, 13 mai 2011

Oameni.

Nu suport oamenii cu idei preconcepute. 
Nu suport ideile preconcepute.
Nu suport faptul ca unii , de fapt majoritatea, se limitează doar la aparențe. Nu-i suport pe cei cărora nu le pasă suficient de mult încât să încerce să înțeleagă.
 Nu suport oamenii ăștia. I-aș strânge de gât dacă aș putea. 

Pentru că oamenii cu idei preconcepute conduc lumea. Și nu mai ai voie să spui ceva stupid, că vai cine știe ce tâmpenie ai făcut. Trezirea! Lumea e mai mult decât vreți voi să vedeți!

Postul ăsta se bazează pe toanele de moment. Orice jignire la adresa cuiva este strict nevinovată... ;;)
Ps: Blogspot s-a... aiurit, nu glumă!

2 comentarii:

  1. Ţi-am mai zis că adol poza din postarea asta? Dacă nu îţi aduc aminte acum..
    Îmi aduce aminte de niste versuri din Veritasaga 'mă fascinează modul cum se împrăştie fumul'.
    Şi acum mi-am facut poftă singură. Brb, pauză de o Cherry px.
    Nu uita, Malina te ubeck's-te! P.s. Vrei o redd's? Am în frigider una..

    RăspundețiȘtergere
  2. Te iuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubredds' :X:X:X:X
    Logic ca vreau :X

    RăspundețiȘtergere