joi, 16 iunie 2011

Lucruri

Povești. Basme. Nimic real.Și mi-aș fi dorit să cred la nesfârșit o minciună frumoasă. Dar bănuiesc că nu a fost să fie. Pentru că unora le pasă prea mult iar altora prea puțin.Da, tocmai când mi-am regăsit locul în univers, acesta îmi este furat. Ba nu, nu furat, poate doar distrus.N-am mai scris de foarte mult timp pe blog dar nu voi inventa scuze. Pur și simplu nu am avut chef.Și, ca să ști, nu suport acest fel de-a fi al tău. Lansezi ceva drăguț și apoi te retragi. Îmi place să cred că doar ți-e frică, dar adevărul este că nu voi ști vreodată ce se află în capul tău gol. Știu că ești o minciună dar asta nu m-a oprit vreodată. Am terminat de foarte mult Grey's Anatomy un serial de care m-am îndrăgostit complet. Aștept următorul sezon cu cea mai mare nerăbdare, mai ales că a fost dramatic rău finalul celui anterior. Am terminat și Heroes care mi-a plăcut mult. Și am terminat și... 10 things I hate about you. Am ajuns la episodul 38 (parcă) din Nana și m-am uitat la primele două episoade din Haven. Vreau urgent un serial de urmărit! A... era să uit, azi a apărut episod nou din Pretty Little Liars :D. Mda, este o postare slabă, dar nu puteam să-mi abantonez blogul doar pentru că mi-e prea lene. :DSo, ne mai vedem :D
Sunt egoistă. So what?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu