miercuri, 29 februarie 2012

Chestiute

Buuun. În cele din urmă putem zice că am semi reapărut cu toate că o adevărată revenire vine după ziulica de vineri. Între timp mi-am reinstalat și Windowsul, lucru care a mers destul de bine și de care sunt foarte mândră.
Acum... Știe careva chimie? Așa nițeluș, căci eu nu știu nimic, nimic.
Așaaaaaaam. Acum. Revin calumea vineri seara cu un articol drăguț. Cum se face totuși că am idei de articole numai când n-am timp?
Vine un moment, rar dar dulce, când universul, oricât de cu susul în jos ar fi, iți reamintește. Zâmbete, glume, discuții mai mult sau mai puțin amuzante, plângeriile pe umărul fiecăruia, încrederea și restul. Nesiguranța dispare dintr-o data și așa zisa singuratate se evaporă. Nu mai puteți concepe o zi fără sa vorbiți, oricât de banale ar fi subiectele.
Când o să se termine nimic nu va mai exista, nimic nu va mai fi la fel.




3 comentarii:

  1. Astept cu nerabdare acel articol calumea!:x
    Ahh, nici eu n-am habar de chimie. Nici nu-mi place, de fapt.
    Ce windows? 7?

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit ! Din pacate chimie nu stiu nici eu ;(( Abia astept noul articol . De multe ori universul ne face surprize placute !

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexa, yup, windows 7 :D Nici mie nu-mi prea place chimie, asta e si motivul pentru care n-o stiu. :))
    vioreld, multumesc! :D

    RăspundețiȘtergere