vineri, 17 februarie 2012

♥♥ și ♥♥ :D

Poate că e o întrebare prostească și poate că nu voi primii vreun răspuns logic din punct de vedere... unicornesc (gen suficient de nebun și drăguț cât să aibă corp de cal, un corn în frunte și să mai și scoată curcubee pe fund)... daaaar!
Ce e iubirea?
Încă o întrebare:
Ce e prietenia?
Nu vreau definiția din dex sau ce mai zice nenea Goagăl. Nu aștept nici răspunsuri de genul „nu se poate știi”. Vreau doar o părere sinceră și nebună.

Cuuum nici o postare nu poate scăpa de poneii mei roooz:
Dacă ar dispărea totul într-un norișor de fum, toate toate, și ar rămâne doar iubire... Waaa, totul ar fii prea strălucitor!
Și ... că tot calculam eu de curând chestiuțe gen x=♥+y deci x-y=♥... Avem următoare ecuație:
P=♥* 2
Unde P este prietenia și ♥ este iubirea. A sau F? 
-unde A este adevărat și F este fals :)) -

Postare stupidă, știu dar asta se întâmplă când oamenii trebuie să-și facă temele dar nu vor, așa că fac oooorice ca să mai amâne. 
He,he... :D Mâââine!

5 comentarii:

  1. Eu am scris odata un articol despre iubire , iti las link-ul mai jos , sper sa fie ceea ce cauti .
    http://viziunidinviata.blogspot.com/2012/01/iubirea-dintre-oameni-nemarginita-fata.html

    Insa daca vorbim de granita dintre prietenie si iubire este o granita foarte firava care deseori este incalcata . Cat de slaba este veriga acestei granite...nimeni nu stie , depinde doar de noi sa aflam .

    RăspundețiȘtergere
  2. iubirea este cel mai puternic sentiment, este un fel de aer de care avem nevoie pentru a putea fi impliniti si fericit, este ceea ce ne da forta sa ne trezim cu speranta unei noi zile, iubirea e Dumnezeu, iubirea e magie, emotie, traire, viata, suferinta, bucurie, iubirea e in noi, iubirea e totul.

    Prietenia e atunci cand poti impartasi orice cu o persoana iar aceasta sa iti fie alaturi, sa te inteleaga si sa nu te alunge, sa te accepte...sa fie ceva reciproc.

    RăspundețiȘtergere
  3. vioreld, multumesc pentru articol, l-am citit. Cu adevarat inaltatoare cuvinte! Sunt de parere ca iubirea fara prietenie si prietenia fara iubire nu exista, asa s-ar explica sensibilitatea granitei. Dar banuiesc ca difera de la univers la univers. :D
    £αvi, frumos spus! Iubirea chiar este totul si in tot. Multumesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu eu!...dar mai intai:eu n-am mai dat de mult paici.Deci eu imi cer scuze si eu sunt o vaca dar promit ca eu sa recuperez. :D Si daca o parere idioata si intarziata nu te deranjaza atunci Eu zic asa:
    Iubirea este o chestie supraestimata la care toti viseaza si care este caracterizata de alte chestii mai mici.De exemplu diminutivele dragutza si total aparte si saruturile si manifestarile in public care incep de la aproximativ nimic si se termina la gretos de dragut.Si (pt ca intodeauna mai e un si) toti,vreau sa zic absolut toti,s-au intrebat daca ei vor avea parte de aceasta iubire si toti au scenarii deja stabilite.
    In ceea ce priveste prietenia...pentru mine tu rerezinti asta.Tu si altele/altii nu aveti nevoie de definitie. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    Laaa iubire, nici eu n-as fi putut s-o spun mai bine. Iti muultumesc, si tu esti o prietena grozava. >:D<

    RăspundețiȘtergere