duminică, 3 iunie 2012

Azi

Deznădejde.
Eu și cu timpul nu am fost niciodată prieteni prea buni. Nu reușeam să ne sincronizăm vreo clipă. De fapt, mai mult a fost vina lui, dar e prea slab ca să recunoască.  Ori se mișca prea repede, ori prea încet. Oooori marea era fără pic de valuri de mureai de plictiseală, ori era di'ta mai furtuna. Uite, acum, parcă ar fi trecut o eternitate, ca și cum toate, toate care contau așa de mult în trecut, au fost doar un vis vag dintr-un alt univers. Adevărul e că da, chiar au fost într-un alt univers. Dar nu chiar așa de depărtat precum se simte. Și acum mult, mult timp mi-am dat seama că dacă vrei să „contopești” două sau mai multe lumi, va fi un cutremur de mari proporții și doar tu îl vei simții. Dar este o părere strict subiectivă, în fond, adevărul diferă de la persoană la persoană. Oricum ar fi și oricât de multe lucruri s-ar fi schimbat și ar continua să se schimbe, doar eu am rămas și o să rămân întotdeauna la fel. Poate prea la fel. 

Vreau să urez tuturor omuleților din univers (și omuleților verzi, bineînțeles), o vaaară însorită și plină deeee alte mii de veri! De asemenea, că tot a fost ziua copilului, îi urez copilului din fiecare dintre voi la cât mai multă atenție, iubire și la cât mai mulți ani! La muți ani drăguței de C.L.M. a cărei zile a fost ieri, la mulți ani blogului Viziuni din viață și la mulți ani posesorului care a mai îmbătrânit nițeluș (hehe >:) ) șiiii multe torturi drăgălașe! :D

Șiiii o super melodie!

2 comentarii: