joi, 16 august 2012

Ca întotdeauna

La naiba...
Well, mi s-a stricat minunăția mea de monitor. Și am cumpărat altă minunăție de monitor.
Pentru că televizorul de la mine din cameră care-i mai babă decât mine (am impresia că are vreo 18 anișori) nu s-a stricat niciodată până acum, dar chestia asta s-a stricat. A treia oară. Deci... monitor nou.



Numele meu răsună puternic prin toate coridoarele căpușorului meu. Și un strigăt disperat mi-a speriat toate păsărelele din ținutul fericit. Doar imaginează-ți... câmpiile mele multicolore și pufoase, iar deasupra un di'ta mai stolul de zburătoare, într-o viteză năucitoare... fugind. Fugind de realitate. Dragul nostru țipăt îndurerat nu aparținea ținutului fericit, aparținea realității. Și nici nu era al nostru.
Doar... o senzație.
Ce s-ar întâmpla dacă ținutul fericit s-ar evapora? Nu vreau să aflu.
Asta e faza cu ținuturile fericite imaginare. Dacă vrei să intre în realitatea ta, să ți-o facă mai drăguță, este inevitabil ca și realitatea să intre în ținutul fericit. Iar asta este greșit. Pentru că ne-ar distruge ținutul fericit.

Ada... Uită-ți numele și pășește în continuare printre frunzele sfărâmate 
ale propriului tău univers... :)

6 comentarii:

  1. ma bucur ca ti-ai luat un monitor nou
    e bine sa iti ti tinutul fericit departe de realitate pentru ca realitatea e o #$%^& si si cum ai zis ar distruge tinutul

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu in 4 ani de zile am schimbat 3 monitoare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am monitor plasma,niciodata nu s-a stricat ..inca! Dar m-am gandit ca anul viitor sa imi cumpar un monitor cu touch:D

    PS: Ce bun venit misto ,mi-ai urat:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, si eu mi-as dori mult un monitor cu touch 8-> Da's scumpe :-<
      Multa bafta!
      :D

      Ștergere

© Strange Song 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis