joi, 2 august 2012

Lene si... lene?

N-am mai trecut de muuult pe aici și asta se datorează, în mare parte, lenei. Amin.
Noutăți? Io fusei la mare. Io mă întorsei. Altceva? Io ajunsei la zi cu White Collar care este un serial foarte genialisim! *ha, ha. Unul din lucrurile pe care mi le-a băgat în cap Neal Caffrey a fost acela că finalurile fericite există, depinde unde oprești povestea. Or something like this.* Altceva? Seriale coreene. La naiba! Asta e mama. Tocmai când crezi că nu mai există și aaaalte seriale, te mai trezești cu o duzină traduse/apărute de curând. Deci așa ne vom petrece noi restul vieții. Dar nu le mai menționez titlurile celor văzute recent. Nu de alta, da mi-e leeeeeeene!

Ok, ținutul meu fericit este... drogat? Oh, da. Ținutul meu fericit s-a drogat. Are câmpiile alea verzi în valuri care nu încetează vreo clipă să te amețească. Știi, e ca porțiunea aia de mare între locul unde se formează valurile până aproape de locul unde se sparg. Doar că în loc de apă, sunt din iarbă. Iarbă d'aia de care paște vaca, nu iarbă d'aialaltă. :D 
Cam aiurea, nu? Uf.

Și încă ceva. Un lucru pe care l-am considerat prea vital pentru a nu-l menționa. Anume acela că minciuna are picioare scurte. Pentru că în final minciunile se află. Nu toate. Sau poate toate. Majioritatea, în orice caz. Sau cel puțin alea care vrei să nu se afle. Alea... mai măricele. Bineînțeles, dacă spui că ai o bluză roșie când de fapt e verde... Chiar dacă se află, nu prea contează. Oricum, minciunile sunt minciuni pentru că se află. Minciunile care nu se află sunt un soi de adevăruri.

Acum, m-am zâtit d'aci. Am treabă de făcut și lene de hrănit.

12 comentarii:

  1. Cred ca vara aceasta se face vinovata de doza de lene...nu de altceva ,dar si eu am o doza de lene in mine de nu se mai termina de 2 saptamani :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, eu sufar de lene de cand ma stiu. :)) Dar da, e si vina verii. :D

      Ștergere
  2. mereu trebuie sa faci o aluzie la mine?:))

    RăspundețiȘtergere