vineri, 24 august 2012

Soartă

Mâine plec la mare. Iar. Puțin, dar contează și asta. 

Nu mă consider diferită, nu mă consider mai bună, nu. Sunt centrul universului meu dar asta nu schimbă cu nimic lumea înconjurătoare. Faptul că lumea mă supraapreciază sau subapreciază, ei bine, nu-mi place dar nu e ca și cum aș putea face ceva cu asta. Ceea ce cred eu despre ei, nu influențează cu nimic ceea ce cred ei despre mine. Scopul nu scuză mijloacele. Să fiu centrul altor universuri.. nu merci. Un singur suflet de care să fiu responsabilă este de ajuns.
Echilibru. Tânjesc după echilibru.

Dacă aș putea s-o iau de la început, aș face-o. Dacă aș putea să o iau de la început cu amintirile de acum, cu mine cea de acum, aș alege A în loc de B și D în loc de C. Nu știu unde aș fi acum, ce-aș fi pierdut și ce-aș fi câștigat în aceste cazuri, știu doar că ar fi fost diferit.

5 comentarii: