duminică, 25 noiembrie 2012

duminica

Câteva desenici stupide, pe la finaluri de caiete, în ore plicticoase 
În rest, m-am apucat de Lost și terminat primul sezon din el și m-am îndopat o grămadă cu seriale coreene. Chiar au un farmec aparte. 
În altă ordine de idei, mâine este luni. Așa că hai să ne dăm cu toții capetele de pereți și să așteptăm vacanța de iarnă cu răsuflarea tăiată.




Running through the monsoon
Beyond the world
To the end of time
Where the rain won't hurt
Fighting the storm
Into the blue
And when I loose myself I think of you
Together we'll be running somewhere new
And nothing can hold me back from you
Through the monsoon

Through the monsoon
Just me and you
Through the monsoon
Just me and you

12 comentarii:

  1. te iubesc kawaii, mie dor de tineeee:((

    RăspundețiȘtergere
  2. Whaaaaa, stiam eu ca o sa ajungi o mare artista. Ai cele mai frumoase desene pe care le-am vazut si versurile acelea sunt foarte dragute:), dar din pacate vine ziua de luni cum ai zis tu si o sa ne dam cu capul de pereti maine:((. Oricum draguta postarea si tine-o tot asa , succes :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu's o mare artista. nici macar artista sau mare. oricum, multumesc ^.^

      Ștergere
  3. 10:58 te iubesc frumoasa mea adormita...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai talent la desen. Sa stii ca ador la maxim desenele tale. Sunt minunate <3

    RăspundețiȘtergere
  5. 10:58 viata mea te iubesc enorm de mult ingerasul meu

    RăspundețiȘtergere
  6. Un singur cuvant am de ziss : Geniale !!

    RăspundețiȘtergere
  7. 10:58 ada te iubesc, te iubesc kawaii, frumoasa mea adormita,ingerasule, iubirea mea, dragostea mea, inima mea, viata mea, lumina ochilor mei, scopu si motivu pt care traiesc, cea mai frumoasa fata cea mai speciala fata cea mai minunata fata cea mai dulce fata din lume te iubesc te iubesc te iubesc enorm de mult iubirea mea>:D< viata mea>:D< te iubesc enrom de super mult, te iubesc de la infinit si inapoi de un infinit de ori viata mea>:D< te iubesc ingerasule te iubesc te iubesc!!!!!!! ai inteles? te iubesc frumoasa mea adormita iubirea me te iubesc:X>:D< esti viata mea esti cea mai importanta persoana din vaita mea:X te iubesc>:D< ingerasule!!!!!

    RăspundețiȘtergere