vineri, 4 ianuarie 2013

Ce-i prea mult strică.

Da, mereu ce-i prea mult strică. Orice e prea mult. De la mâncare, băutură, medicamente și alte chestiuțe normale, la altele mai diferite și speciale. Gen prea multă iubire strică. Prea multă bunătate strică. Prea multă ură strică. Prea multă răutate strică. Prea mult învățat strică și, de asemenea, prea mult ne-învățat strică.  Șiii așa mai departe.
Lucrurile în exces strică, chiar dacă singurul lucru pe care ți-l dorești, câteodată, este să ai mult din ceva. Mult dintr-o persoană, mult dintr-un fel de mâncare. Mult dintr-un sentiment (fericire). Să ai cât mai mult, mai mult decât prea mult din ceva.
Deci, dacă ce e prea mult strică și te vrei ceva prea mult, înseamnă că, în final și de multe ori, ceea ce vrei tu strică. Iar asta e trist și descurajator. Ca și cum, lucrul la care tânjești cu atâta ardoare, nu o să le obții.
Deci de la „ce-i prea mult strică” ajungem la „ai grijă ce-ți dorești”?


Știu, a fost scurt. Ideea contează. Oricum, știe careva ceva care, în cantități mari, nu strică?
 
O muzicuță. :)

3 comentarii:

  1. dap stiu eu lucruri care prea mult nu strica:-?. Unul dintre ele ar fi fericirea, banii , viata etc etc. Ti le doresc pe toate :). Imi place melodia. Succes in continuare cu blogul si

    RăspundețiȘtergere
  2. dap stiu eu lucruri care prea mult nu strica:-?. Unul dintre ele ar fi fericirea, banii , viata etc etc. Ti le doresc pe toate :). Imi place melodia. Succes in continuare cu blogul si astept mai multe postari interesante:P.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fericirea... banii... Din nu stiu ce motiv, in exces, nu e bine. Iti deformeaza realitatea sau nu stiu sigur, exista scuze si la astea, oricum. Iar viata... nu am in plan sa traiesc pana la 500 de ani, iar mai mult din viata mea numai viata sa nu fie. Dar multumesc mult :).

      Ștergere