vineri, 18 ianuarie 2013

Despreeee relații

Și aici sunt eu, aceeași eu, în același locușor în care m-am aflat mereu, în același colțișor din aceeași cămeruță rotundă, din aceeași clădire făcută foarte inventiv din dulciuri -cam ca cea a vrăjitoarei rele din Hansel și Gretel- și în același ținut fericit, mai mult sau mai puțin fericit. 
Deci da. Eu. Ada. Sau Adda. Sau Addddddddddddddda. Nu contează.
  Să vorbim despre ceva... despre care nu vorbesc prea des.
  Despre relații. Ce credeți voi despre aceea chestie cum că opușii se atrag? Ei bine, pentru mineeee pare ușor logic. Și aici nu mă refer la gusturi sau la altele. Dar, pe bune, principiul ăsta nu este chiar atât de învechit precum mulți tot îl strigă prin stânga și prin dreapta. Ne-luând la socoteală fizica sau faptul că, de cele mai multe, ori atracțiile sunt între persoanele de sex opus. 
  Dacă ne referim la caracter... Cum ar fi într-o relație două persoane excesiv de certărețe? Sau de geloase? Sau supărăcioase? Cât ar ține o asemenea relație? Sau, la opusul celălalt, cu antonimele chestiilor de mai sus, cât ar dura până să se plictisească? Pentru că un oarecare X nu este o persoană cine-știe-ce echilibrată. Așa că cei doi (pentru că, din nu știu ce motiv, nu pot fi mai mult sau mai puțin de doi) trebuie să se completeze reciproc. Să se suporte reciproc. Unul certăreț cu unul împăciuitor. Unul protector cu unul care necesită protecție. Unul deștept cu unul prost. Unul împrăștiat cu unul care să adune în urma lui. Nu, nu zic că este cea mai bună variantă. Dar până și Mitul Androginului afirmă că omuleții își cam caută jumătatea. Și cum nu există o jumătate perfect simetrică, din moment ce fiecare om e unic, bla-bla, atunci de ce să nu sărim direct la opusul ălălaltul?
  Nu, chestia cu opușii se atrag nu este o regulă și nu este valabilă la toate.. caracteristicile. În fond, lucrul care-i aproprie pe oameni sunt asemănările. Să aveți chestii comune, discuții pe teme comune, nu știu. Ceva gen: Serios, și ție îți dă mămica în guriță? și altele. Cu toate că nu sunt acceptate ideile gen: Ești în zodia Fecioară? Ce coincidență! Și eu sunt o fecioară!!! 
  Deci, cum am zis, nu e mereu valabil. Nu este la tot valabil. Este doar o anumită idee.
  Așam, deci întrebarea întrebătoare (Un fel de Pălărie-ntr-un picior, ghici, ciupercă, ce-i?, dar fără variante corecte sau greșite): Ce credeți voi despre trebușoara asta cu opușii care se atrag?

9 comentarii:

  1. Paaai , nu trebuie mereu sa fie opuse:-?. Trebuie doar ca cele doua persoane sa se simta bine una in compania celeilalte si sa completeze reciproc:).

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate, uneori persoanele opuse reusesc sa se atraga intr-un mod ciudat, poate acesta e unul dintre motivele pentru care am cea mai tare iubita:D.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu contrazic aceasta teorie cu "opusii se atrag".
    Cel putin, in privinta mea, eu nu ma pot intelege cu cineva care imi este total opus. Cum ar fi sa o iubita care sa fie tot timpul in contradictoriu cu mine si eu cu ea? Unde mai exista intelegerea? Unde este teoria cu "sa fim pe aceeasi unda"?
    Doua persoane trebuie sa se inteleaga si sa se completeze una pe cealalta, nu sa se contrazica. Oamenii au nevoie de completare nu de cineva care sa accentueze "lipsurile"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai-pai-pai, nu ma refeream la chestii total opuse. Adica chestiile total opuse, se opun :)). Ma refeream la ceva, o trasatura a unui om din mai multi, la ceva ce ar echilibra balanta, cumva. O chestie "opusa" care-i face sa se aproprie. :-?

      Ștergere
  4. Ar fi plictisitor ca persoanele să gândească identic. Sincer să fiu, nimic nu mi se pare mai sweet decât să lucrezi o chestie, să ți se pară magistral, să îi ceri părerea ''jumătății'' și răspunsul să fie ''mi se pare nașpa rău''. Nu știu, poate sunt eu ciudat, dar așa îmi place o relație, nu bazată pe ''te iubesc, deci tot ce faci tu e super''. Bine, asta nu înseamnă să încerce să mă schimbe. Dacă cineva încearcă să mă schimbe, prieten, rudă sau iubită, clar trebuie îndepărtat :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wha, nu puteai s-o spui mai bine! Adica si eu gandesc la fel, mai ales ca eu mai am si o fire care se plictiseste repede si condimentele condimenteaza. ;))

      Ștergere
  5. De cele mai multe ori depinde de la persoana la persoana, depinde de obiceiuri, si mai ales de ce vrei defapt sa faci.

    RăspundețiȘtergere