marți, 15 ianuarie 2013

Marți

Trezirea la realitate. Un alt lucru la care nu sunt deloc bună. După amorțeala mea din vacanță plină cu seriale, cu ore târzii, și din zi și din noapte, cu o grămadă mare de grămezi, a trebuit să mă trezesc la realitate. Deja prevăd că nu o să mai am timp de nimic, nici măcar de un episod din Anatomia lui Grey, nici de terminat cartea Îngeri și demoni. La naiba, va trebuii să-mi iau adio de la programul meu frumos de dormit și de la lălăiala asta a mea caracteristică.
Trezirea la realitate. La frig, la iarnă. La tramvai. La aglomerație. La fețe mai mult sau mai puțin cunoscute. Și atât.
Și nu mi-am terminat temele, nici la română și nici la mate, așa că asta voi face acum, curând, mâine.
Bine, mâine o să fac un articol mai normal. vroiam să-l fac azi, dar m-am răzgândit. E ciudat cât de influențabil poate fi scrisul, cât de ușor toanele și sentimentele schimbă tot. Pentru că dacă dorești să tai capete, cum ai putea după să scrii despre iubire sau alte baliverne?
Oricum, știi ce? Nu-mi place școala. Știu că există o șansă să mi se facă dor de ea când nu o s-o mai am, dar acum nu. Acum sunt într-atât de imatură încât să strig tare și răspicat că singurul moment în care totul e bine și frumos, este vacanța.
Mai știi ce? Deja nu mai am timp. Deci cel mai probabil o să ajung să scriu din an în paște și, mai ales, să comentez din an în paște.
Știu, slab. I can do better.

4 comentarii:

  1. Si eu sunt in aceeasi situatie cu dezmorteala din vacanta asta asa de scurta dar distractiva in acelasi timp.Succes mult cu temele si cu dezmorteala:) si eu cred ca oricum ar fi tot nu o sa imi placa scoala:)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa reusesti sa-ti faci timp...macar cate 5 minute sa mai scrii pe blog.
    Iti urez spor la scris si succes la scoala.

    RăspundețiȘtergere