miercuri, 26 iunie 2013

Ceva, altceva, încă ceva

  Mi-e dor.
  Nu mă, nu de tine! De ciocolată. Când tu nu ești aici, mă consolez cu ciocolata. E aproape la fel de delicioasă ca tine. Dar acum nu mai am ciocolată. Așa că dacă ții la sănătatea mea emoțională, fă-mi rost de ciocolată! Ciocolată-ciocolată-ciocolată!!!!
  Ce mai faci? Bine? Ok, mie mi-e somn. Nu, nu mă culc, de ce să fac asta? Așa și? Dacă ți-e somn trebuie neapărat să dormi? Am treabă de făcut și viață de trăit, nu am timp de dormit! Ha, rimează! Sâc, ce spui de asta?! Deloc impresionat, ăh? Tu chiar crezi că ești mai bun decât mine? Ce, la versuri? Nu mă face să râd! Vocabularul tău e mai mic decât cel al unei broaște țestoase! Uf, dar mult îți mai place să te lauzi! Dar ghici ce, eu câștig! Evident, pentru că tu ești mort și îngropat de mult, iar eu sunt mega adorabilo-egoistă și mă desemnez singură câștigătoare. Ceva de obiectat? Bănuiam eu. Hai că eu o șterg de aici. Mă-ntorc după ora-ți de culcare.

  Cum e să dai replay la o melodie care nici măcar nu-ți place?
  Nu, nu, nu. Am o întrebare mai bună: Eu ce ar trebui să fac? Sau să zic, să gândesc, cum naiba ar trebui să mă comport? Cum te-ai simți tu în locul meu? Cum te-ai simți știind că nu contezi atât de mult precum ți-ai fi dorit, că nu reprezinți o prioritate, că nimănui nu-i pasă dacă ești fericit sau nu, că nimănui nu-i pasă de tine. Și na, nu e ca și cum ai vrea să te iubească toți. Doar cineva, nu? Dar în lipsa singurului lucru pe care-l vrei, restul pur și simplu își pierd din importanță.

  Punctul următor: M-am apucat de citit o carte... și da, nu e așa mare lucru, dar îmi place respectiva carte. Și simțeam o oarecare nevoie să spun asta. Dap. 

  Și ultimul punct: tumblr-ul meu (aka locșoru' meu de descărcat - al doilea, de fapt):

2 comentarii:

  1. Acea persoane care tu consideri ca e nepasatoare fata de tine ,cred eu ca e total opusul. Acea persoana tine la tine mai mult decat orice si o sa iti faca rost si de o ciocolata, hai doua ca sa nu ii simti lipsa.

    RăspundețiȘtergere