marți, 27 august 2013

26 aug. 09:20 pm

Fără sens, fără rost. Zilele continuă să treacă, eu continui să fiu așa de... ireală. Nu mai contează nimic, nu mai mă încălzește nimic, nu mai mă simt satisfăcută de nimic. Un gol plin, un plin gol, ceva care se evidențiază prin absența vieții. Nu cred că se poate observa, nu cred că poate conta și nu cred că se poate face ceva. Doar, nu știu cum să explic, nu știu cum această rutină mai mult sau mai puțin plăcută a început să-mi fie aproape indiferentă. E praf și pulbere, ca și cum nu aș fi, ca și cum nimic nu ar fi, ca și cum soarele nu ar strălucii. Inutilă. Inutil. Fără sens, fără rost.

3 comentarii:

  1. Oh, am trecut si eu prina asta.Ai nevoie doar de ceva nou.Poate niste oameni noi, care sa te inteleaga si sa umple acest gol..

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa te fericesti si sa lasi persoanele dragi si apropiate tie sa te faca fericita si totul va fi bine :).Trust me , i lived this shit :).

    RăspundețiȘtergere