marți, 13 august 2013

Fără rost

Și? Zi-mi, sunt bune toate?
Nu, n-are importanță, ai dreptate.
Șșș, nu te supăra! Nu e vina niciunuia dintre noi.
Eu trăiesc. Am rămas fără ciocolată. Fără mine. Fără tin timp. Tu?

Crezi în coincidențe? Eu nu.
Păi sunt atât de multe lucruri. Nu ai înțelege.
Nu, serios, nu. Nu vreau să-ți spun, nu aici.
Vroiam doar să știu ce crezi tu. Dacă sunt nebună sau nu.

Ai dreptate. Iar. Tu ești cel nebun. Sau preferi „cea”?
Nu, nu „cea nebun”, ci „cea nebună”.
Hotărăște-te odată. Nu ai toată viața la dispoziție.
Crezi tu? S-ar putea să fie mai lungă de atât.

Am obosit și mi-e somn. Vreau să dispar.
Nu e atât de ușor. Unde m-aș duce?
Aș vrea unde nu ești tu. Unde nu e nimeni. Unde nu sunt eu.
Eu nu sunt în prea multe locuri. Nu pot să caut după criteriul ăsta.

Nu mă băga în seamă, bine? 
Mă întorc după ora-ți de culcare...

Un comentariu:

  1. O sa vina comentatorul anonim cu o cutie maaaaaaaaaaaaare de ciocolata ca sa ai acolo sa fie in bafta ta :). Probabil el e nebun sau probabil tu esti , depinde din ce punct de vedere observi problema despre care habar nu am care e :-?.Oricum sa nu dispari nicaieri blogosfera are nevoie de tine :).

    RăspundețiȘtergere