vineri, 5 septembrie 2014

În zilele de vineri când nu avem ce face

Ok, oameni, Ada se întoarce, chiar dacă nu mai are unde, dar o face.
Eu sunt Ada. Nu o să mă ocup de blogul ăsta mai mult decât o făceam înainte (adică o să continui să uit de el). Ceea ce mi se pare corect și perfect ok.
Noutăți de când am dispărut într-un norișor de fum? Nu există.
Am crezut că dacă o să treacă o vreme, lucrurile o să fie din nou ok și o să mă pot întoarce aici după ce a trecut perioada mai nașpa. Daaaar situațiile se agravează din ce în ce mai tare și eu nu am răbdare, sau, mai corect, nu cred că o să mai fie din nou bine. Așa că pot la fel de bine să mă întorc aici și să continui să înregistrez ce a mai rămas, din moment ce merge doar spre rău.

Acum, lăsând la o parte pentru o secundă partea în care mă plâng constant ca o emoidă, sunt și ceva noutăți.
Mi-am dat seama mai bine ce este ceea ce vreau în viață și știu că nimic nu mă va opri să ajung acolo, nici tâmpenii care frâng inimi, nici nimic. (da, asta a fost o ocazie să mă plang, IAR)
A, da, știu care-i cartea mea preferată și, doamnelor și domnilor, nu e pentru că e nu știu ce poveste siropoasă (chiar dacă e prezentă o poveste de dragoste), ci pentru că e scrisă minunat, de vis.
Mi-am găsit în ce să-mi înec amarul, cel puțin pentru o vreme, până când am ajuns să am pretenții și din punctul ăsta de vedere.
Mi-am refăcut o cea mai bună prietenă, sau, mă rog, am reconsolidat, am plâns în brațele celei mai geniale persoane din univers.
Am început să fac oarecare mișcare fizică (nici eu nu mă așteptam la asta).
Am început să-mi fac unghiile drăguțe. (nici la asta nu mă așteptam)
Am trecut de pe iOS pe Android.
Mi-am luat ochelari sexy ca să nu-mi fie rușine să-i port pe stradă.
M-am redescoperit sau împăcat cu mine. *haha*
Am început să mă obișnuiesc fiind singură.
Nu, mint, nu m-am obișnuit, e ca naiba să te simți singur, dar azi parcă mi-e ok.
Începe școala peste o săptămână...
Am început și un vlog. *omfg wtf ftw hahaha wawawa wp op g*


GATA AM TERMINAT MA DUC SA DANSEZ NANANANABATMAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu