luni, 28 octombrie 2019

timpul e o iluzie

Totul sau nimic
Totu sau nimic
Tot u sau nimic
Tot tu sau nimic
Doar noi.


Așa, deci.
Se pare că pe august am pus placeholder. 
Și e deja sfârșitul lui octombrie. 
Naiba știe când a mai venit și el.
Totuși, nu aș fi ratat asta pentru nimic în lume.
Încă nu mi-a ieșit din obicei să te tot caut cu privirea.

Dar, pentru că unul din subiectele recomandate a fost intitulat „paradoxuri temporale” dă-mi voie să-ți povestesc cum îmi afectează mie viața.
Vezi tu, eu îmi las mesaje pentru mine din viitor constant. Să-mi amintesc ce gândeam la un moment definit t. Și nu numai. Fac asta prin cele mai mici gesturi din viața de zi cu zi. Fac asta când zic că o să fie o săptămână bună sau când închid ușa cu cheia. Hei, apucă mesajul ăsta de care-ți zic eu să-ți amintești, ca să faci o analiză de caz și să aflăm și noi dacă a fost o săptămână bună sau dacă are sens să te mai ridici din pat să vezi dacă ai închis ușa. 
Comunic cu Ada din viitor de parcă am fi doua prietene vechi care se cunosc atât de bine, dar care se tot schimbă, ușor, ușor, cu trecerea timpului.
Ada din viitor, știe ea mai multe și a trecut prin mai multe, dar uită perspectiva Adei din trecut. Și în toată această metamorfoză firească, evoluție datorată trecerii timpului și acumulării de experiențe, poate mai pierde din vedere și detalii cruciale. 
Asta fac și acum. Îi reamintesc. 

Poate nu la asta te așteptai când ai auzit de paradoxuri temporale. Dar te asigur că Ada din prezent și Ada din viitor trăiesc în același timp și contează în același fel. 

timpul e o iluzie. iar iluziile dispar într-o clipită #profund #staudepreamulttimplamuncă #misescurtcircuiteazăcreierul #sunttristămaximchiardacănupare #lasă-măpapalamarevreaudistracțieșisoare

2 comentarii:

  1. I check this blog daily.
    But you don't have to know that.
    I never stopped caring.
    I never do.
    You're as beautiful as always.
    You haven't aged a day.
    The emptiness you left is still there.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ar fi misto ca persoana ta din viitor sa poata comunica inapoi cu persoana ta din prezent si sa te antentioneze de potentiale pericole.
    Cand iti propui ca saptamana ta sa fie buna, persoana ta din viitor sa intervina si sa iti spuna "Hey, tu din trecut, o sa se intample X zilele urmatoare, stai departe de X, pentru ca in viitor nu o sa mai aiba sens sa te ridici dimineata din pat."

    RăspundețiȘtergere