sâmbătă, 23 octombrie 2010

Cica straniu de insorit.

Buna dimineata raza de soare.
Da, este asa de frumos afara, este soare. Acel soare. Pe care-l voi iubii mereu. Da, stiu ca eu ma simt mult mai bine noaptea si iubesc noaptea si stele si luna... Dar ziua este zi si o traim si o gasim obisnuita si banala. Pana ce apare un corp ceresc, un centru al universului care iti da ceea ce ai nevoie si care este iubit de cea mai mare parte a familiei sale. 
Ieri. Si ieri a fost soare. Si frumos. Si, inafara de acest lucru de care am devenit dependenta, sunt aici ca sa vorbesc despre ziua de ieri care se presupune ca a fost catalogata drept frumoasa si ciudata.


Déjà vu înseamnă în limba franceză ,,deja văzut”. Déjà vu-ul reprezintă un sentiment ciudat sau iluzia că am văzut sau trăit deja o experienţă cu care ne întâlnim pentru prima dată. Dacă presupunem că experienţa provine de la un eveniment amintit, atunci déjà vu-ul probabil are loc pentru că experienţa originala nu a fost trăită în totalitate sau nu a fost memorată detaliat. În acest caz, se poate presupune că situaţia prezentă produce reamintirea de fragmente din trecutul cuiva. Experienţa poate părea ireală dacă memoria este atât de fragmentată încât nu se pot face legături clare între fragment şi alte amintiri.
Sursa:  http://raspunsuri.intrebare.ro/Deja_vu.html

Deci ieri toata ziua... De fapt dupa ce am iesit de la scoala, am avut incontinuu un sentiment straniu de deja vu. Toata atmosfera si aroma locurilor prin care am bantuit m-au facut sa ma simt usor ciudat.  Totul imi amintea de un trecut pe care nu am reusit sa mi-l amintesc, totul parea previzibil si atat de normal. Da, normal. Totul parea sa decurga logic, fara surprize, fara nimic. Era siguranta. Si mai era ceva. Parfumul toamnei. Priveam cum frunzele galbene cadeau incontinuu din copaci, ca si cum cineva ar arunca delicat cu confeti. Era cald si soare si conefti. Era frumos, a fost singura zi de toamna care mi-a placut intradevar, si asta doar pentru ca era o vreme frumoasa. Evenimente deosebite nu s-au intamplat absolut deloc. Si totusi de ce ma simt inca asa?! De ce oare?! Soarele asta ma pune pe ganduri. Mai tarziu, dupa ce voi face rost de putin timp, vai medita la acele lucruri pe care le consider eu vitale. Si daca voi ajunge la o concluzie, vei afla, raza de soare. A... si inca ceva... Ieri mi-a taiat calea o pisica alba complet :)). Nu sunt superstitioasa, dar pentru lucrurile fara sens ma voi transforma intr-una.
See you later. :-h


Edit later: Off, frate, am uitat sa spun ca am visat urat azi noapte :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu