LISTĂ NEACTUALIZATĂ DE VREO 3 ANI CU LINKURI VARZĂ ȘI DA, HAI PA!
Și că tot asta-i ultima zi din an. încă ceva ce trebuia să fac de mult. O listă cu seriale văzute, încercate, mai mult sau mai puțin plăcute, etc. :) O să încerc să le ordonez alfabetic. :)10 Things I Hate About You - Comedie. A fost grozav. Amuzant. A fost prea scurt. Mi-a plăcut. Văzut complet.
666 Park Avenue - Este chiar interesant. Păcat că a fost anulat. E dramă, Sf, oricum este interesant. Văzut.
90210 - Comedie, dramă, romantic, genul de serial tipic adolescentin sau ceva gen. Nu este rău deloc din moment ce sunt la zi cu el.
Alcatraz - Acțiune și mister. Frumusețe de serial care s-a anulat tocmai când începuse să-mi placă. Văzut complet.
American Horror Story - Horror. Horror bolnav. Sunt la zi cu el. Este infricoșător și magnific. Bolnav.
Angel - Am văzut câteva episoade, dar m-am lăsat de el. Probabil pentru că era plictisitor sau nu mai țin minte.
Arrow - În curs. Place mult. Acțiune & aventură, dramă
Beauty and the Beast - Crimă și dramă. Clișeic. Merge de omorât timpul.
Being Erica - Văzut parțial pe vremea câdn era la Tv. Interesant.
Blood Ties - Văzut la tv și apoi pe net, prima ecranizare cu vampiri văzută de mine. A fost un serial bestial și l-am savurat pe tot.
Buffy the Vampire Slayer Buffy - Abandonat după primele episoade. Poate e ceva de capul lui, eu nu am avut răbdarea să descopăr asta.
Castle - Comedie, crimă. Sunt la zi cu el. Perfect de omorât timpul și are unele chestii bune.
Cougar Town - Comedie. În curs de vizionare, adică mi-au mai rămas câteva episoade. Este ok, la început a fost amuzant.
Criminal Minds - În curs de vizionare. E crimă, dramă și mister. E un serial chiar bun.
Dark Angel - Serial drăguț. L-am văzut pe tot. În recomand. Merită.
Desperate Housewives - Am văzut la tv o părticică din el și mi s-a părut ok.
Dexter - În curs. Crimă, dramă și mister. Este un serial foarte grozav.
Doctor Who - Aventură, dramă. Sunt la zi cu el. Iubesc serialul ăsta. Mereu vine cu încă o idee nouă, genială.
Fallen - Văzut. Nu e rău deloc.
Fringe - Sunt la zi cu el. Este genial. Dramă, miser, Sci-fi, îl recomand.
Game of Thrones - Aventură, dramă, fantezie. Cuvintele sunt de prisos.
Ghost Whisperer - Dramă, fantezie. Văzut. Tot. Și la tv și pe net. Nu a fost rău deloc.
Gossip Girl - Dramă, romance. Văzut tot. A fost reușit și cu un final surprinzător.
Grey’s Anatomy - Sunt la zi cu el. E dramă și romance. Este un serial super.
Grimm - În curs, este interesant. Dramă, fantasic, mister.
Hart of Dixie - Comedie, dramă. Place mult. În curs.
Haven - Abandonat. Probabil că-l voi relua. Crimă, dramă, fantezie.
Heroes - Văzut. Tot. A fost un serial bun, îl recomand.
House M.D. - Dramă, mister. L-am văzut pe tot, mi-a plăcut tot, este un serial interesant.
How I Met Your Mother - Comedie, romantic. Sunt la zi cu episoadele. Este un serial foarte amuzant și interesant.
Lie to Me - Crimă, dramă și mister. Văzut complet. Este un serial interesant. Poate puțin plictisitor, dar merită.
Life Unexpected - Văzut complet la tv și pe net. Este un serial drăguț.
Lost Girl - Sunt la zi cu episoadele, este un serial interesant și Sf pe care îl recomand. Nu e deloc plictisitor.
Lost - Mai am vreo 3 episoade din el. Este un serial foarte interesant, nu mă așteptam să-mi placă așa de mult.
Moonlight - Văzut tot, mi-a plăcut foarte mult la vremea aceea.
NCIS: Los Angeles - Crimă, dramă și mister, mai puțin bun decât Ncis-Anchetă militară, dar merge. Văzut parțial.
NCIS: Naval Criminal Investigative - Sunt la zi cu el. L-am văzut și la tv și pe net, împreună cu mama. Acțiune, comedie, crimă.
Nikita - Dramă. Sunt la zi cu el. Este un serial bun.
Once Upon a Time - Sunt la zi cu el. Aventură, dramă, fantasy. Este un serial furmos cu o temă interesantă.
Pretty Little Liars - Sunt la zi și cu el, este interesant. Dramă și mister. Reușește să te țină în suspans.
Prison Break - Crimă, dramă și mister. L-am văzut integral, este interesant. Cu toate că pe mine a început să mă plictisească la un moment dat, tot merită.
Privileged - Comedie. Văzut complet. Amuzant.
Revenge - Dramă. E un serial groooozav. Sunt la zi cu el și-l super-recomand.
Scrubs - Văzut parțial la Tv. Este amuzant și merită văzut.
Shameless US - M-am apucat de curând. Mi-a fost recomandat. E drăguț și fără rușine. Dramă & Comedie.
Stargate Atlantis - L-am văzut la tv și apoi pe net, integral. Mi-a plăcut mult, a fost un serial bestial.
Stargate SG-1 - Văzut, presupun că complet, la tv. A fost genial, dar mai reușit a fost Stargate Atlantis.
Supernatural - Sunt la zi cu el, este un serial bestial care merită tot timpul. Dramă, frantezie.
Teen Wolf - Sunt la zi cu el. Comedie, dramă și horror. Sau așa zic ăștia, eu încă nu am dat peste comedie. Primul sezon a fost plictisitor dar la al doilea a devenit interesant.
The Client List - Sunt la zi cu el, este un serial reușit care abordează o temă nouă.
The Good Wife - Văzut la Tv și parțial pe net. Este un serial bun de omorât timpul. Crimă, dramă și mister.
The Lying Game - Și cu el sunt la zi și este foarte interesant. Dramă și mister. Nu mă așteptam să-mi placă așa mult.
The Mentalist - Crimă, dramă și mister. În curs de vizionare, îmi place.
The Secret Circle - Văzut complet. Păcat că a fost anulat când începuse să fie ceva de capul lui.
The Vampire Diaries - Sunt la zi cu el. E primul serial văzut de mine pe net, deci a avut un oarecare impact. Dramă și fantezie. Este un serial reușit pe care-l recomand.
True Blood - Dramă, fantezie și mister. Serial bolnav, sunt la zi cu el și-mi place.
Two and a Half Men - Comedie. Văzut aproape integral (mi-au scăpat câteva episoade din ultimul sezon), este amzuant și merită văzut.
White Collar - Comedie, crimă, dramă. Serial genial, sunt la zi cu episoadele. Merită văzut.
Seriale asiatice văzute:
You’re Beautiful - Comedie, romantic. Am râs și plâns o grămadă la el.
Wild Romance - Romantic și comedie.
The Musical 2011 - Musical, romantic.
The Greatest Love - Romantic, comedie.
Take Care of Agassi - Romantic, comedie.
Spy Myung Wol - Romantic, comedie.
Secret Garden - Romantic, comedie, fantezie, melodrama. A fost cel mai bun serial asiatic pe care l-am văzut, cel mai reușit.
Protect The Boss 2011 - Romantic, comedie.
Princess Hours - Romantic, comedie.
Personal Taste - Romantic, comedie.
Paradise Ranch - Comedie, romantic.
Mary Stayed Out All Night - Comedie, romantic.
Lovers in Paris - Romantic.
Lovers - Romantic, dramă.
Lie To Me - Romantic, comedie.
King of Baking - Romantic, familie.
I Am Sam - Romantic, comedie.
Hong Gil Dong - Comedie, romantic.
Hero - Comedie.
Heartstrings - Musical, romantic.
Flower Boy Ramyun Shop - Romantic, comedie.
Dream High (01,02) - Școlăresc, romantic, comedie, dramă.
Coffee Prince - Romantic, comedie.
City Hunter - Acțiune, suspans, romantic. Unul dintre serialele mele coreene favorite.
Boys Over Flowers Japonez - A fost mai complexă varianta coreană.
Boys Over Flowers Coreean - Comedie, romantic, dramă. Al doilea pe lista serialelor mele coreene preferate.
Bad Guy - Dramă. Încă un serial reușit.
Autumn in My Heart - Dramă, romantic.
A Man Called God - Romantic.
49 Days - Fantezie, romantic.
Thorn Birds 2011 - Melodramă, romantic.
Pasta - Romantic
My Girl - Romantic, comedie.
King 2 Hearts 2012 - Romantic.
Full House 2004 - Romantic, comedie.
Fugitive Plan B - Acțiune, romantic, comedie.
Fermentation Family - Familie, melodramă, romantic.
Cinderella’s Sister - Romantic, melodramă
Beethoven Virus - Romantic, dramă, comedie.
I do, I do - Romantic, comedie.
Wild Romance - Romantic, comedie.
Casa plina 2 - Romantic, comedie.Wild Romance - Romantic și comedie.
The Musical 2011 - Musical, romantic.
The Greatest Love - Romantic, comedie.
Take Care of Agassi - Romantic, comedie.
Spy Myung Wol - Romantic, comedie.
Secret Garden - Romantic, comedie, fantezie, melodrama. A fost cel mai bun serial asiatic pe care l-am văzut, cel mai reușit.
Protect The Boss 2011 - Romantic, comedie.
Princess Hours - Romantic, comedie.
Personal Taste - Romantic, comedie.
Paradise Ranch - Comedie, romantic.
Mary Stayed Out All Night - Comedie, romantic.
Lovers in Paris - Romantic.
Lovers - Romantic, dramă.
Lie To Me - Romantic, comedie.
King of Baking - Romantic, familie.
I Am Sam - Romantic, comedie.
Hong Gil Dong - Comedie, romantic.
Hero - Comedie.
Heartstrings - Musical, romantic.
Flower Boy Ramyun Shop - Romantic, comedie.
Dream High (01,02) - Școlăresc, romantic, comedie, dramă.
Coffee Prince - Romantic, comedie.
City Hunter - Acțiune, suspans, romantic. Unul dintre serialele mele coreene favorite.
Boys Over Flowers Japonez - A fost mai complexă varianta coreană.
Boys Over Flowers Coreean - Comedie, romantic, dramă. Al doilea pe lista serialelor mele coreene preferate.
Bad Guy - Dramă. Încă un serial reușit.
Autumn in My Heart - Dramă, romantic.
A Man Called God - Romantic.
49 Days - Fantezie, romantic.
Thorn Birds 2011 - Melodramă, romantic.
Pasta - Romantic
My Girl - Romantic, comedie.
King 2 Hearts 2012 - Romantic.
Full House 2004 - Romantic, comedie.
Fugitive Plan B - Acțiune, romantic, comedie.
Fermentation Family - Familie, melodramă, romantic.
Cinderella’s Sister - Romantic, melodramă
Beethoven Virus - Romantic, dramă, comedie.
I do, I do - Romantic, comedie.
Style - Romantic.
I need romance - Romantic, comedie.
Coffe House - Romantic, comedie.
Protect the Boss - Romantic, comedie.
Powerful Opponents - Romantic.
Dream - Romantic, sport.
I'm Sorry, I Love You - Romantic, dramă.
Playful Kiss - Comedie.
My princess - Romantic, comedie.
Take care of the young lady - Romantic, comedie.
Delightful Girl Choon Hyang - Comedie, romantic.
Doua surori pentru un print - Fantezie, comedie, romantic.Wild Romance - Romantic, comedie.
My Lovely Sam-Soon - Comedie, romantic.
Worlds Within - Romantic.
Stele cazatoare - Romantic, dramă. Comedie.
Miss Ripley - Melodramă, romantic.
Brilliant Legacy - Romantic, familie.
A love to kill - Dramă.
Rich Man Poor Woman - Romantic, comedie.
Reply 1997 - Comedie, romantic.
Birdie Buddy - Romantic, sport.
Can't lose - Romantic, comedie.A love to kill - Dramă.
Rich Man Poor Woman - Romantic, comedie.
Reply 1997 - Comedie, romantic.
Birdie Buddy - Romantic, sport.
Familia regala - Romantic, cică.
K POP Extreme Survival - Muzical, romantic.
My Girlfriend is a Gumiho - Romantic, comedie, fantezie
A taste of honey - Romantic.
Forbidden love - Romantic.
Vântul bătea în acea iarnă - Melodramă, romantic.
Regina Inhyeon - Romantic.
I need romance 2 - Romantic, comedie.Vântul bătea în acea iarnă - Melodramă, romantic.
Regina Inhyeon - Romantic.
Will It Snow For Christmas? - Romantic, melodramă.
Love Story in Harvard - Romantic.
Mai sunt, sunt sigură că mai sunt, dar mi s-a făcut lene dintr-o dată.
Lista va fi actualizatăsăptămânal lunar când am chef.
Lista va fi actualizată
hei sunt singur toata noaptea si tata a spus ca pot sa chem pe cine vreau, ce zici, vi? am mult vin si sampanie
RăspundețiȘtergerevorbesc serios, vii?
RăspundețiȘtergeredaca vrei sa vii sa-mi dai buzz pe mess sau bip
RăspundețiȘtergereaaa si am si multe prajituri si tort
RăspundețiȘtergerevorbesc serios, n-am ce face singur toata noaptea daca vrei sa vii poti sa vii la ce ora vrei
RăspundețiȘtergereWhaaaaaa, esti foarte tare:|!!!Te-ai uitat la asa de multe chestii smechere , poate imi recomanzi si mie cateva:). Un an nou fericit si multe fericiri si momente placute in anul ce are sa vie:D. An nou fericit inca o data:D.
RăspundețiȘtergereSigur, ia-le pe toate de acolo :))
ȘtergereMutlumesc la fel, multe fericiri :)
ada, chiar daca tu nu m-ai iubit niciodata(nu ma refer ca pe un frate) eu sa stii ca te-am iubit mereu si inca te iubesc al naibii de mult. te iubesc si sunt in stare sa fac orice pentru tine, dar nimeni nu ma crede nici macar tu. niciodata nu m-am prefacut ca te iubesc si niciodata n-am incetat sa te iubesc, tot timpu ma gandesc la tine. am incercat sa nu ma mai gandesc, ma tot uit la filme, la seriale, ascult muzica totu ca sa treaca 5 minute fara sa ma gandesc la tine dar nu pot. chiar nu pot si tu nu ma crezi...nimeni nu crede. nu stiu ce sa mai fac, sa te uit nu pot, doar te iubesc si imi vine sa plang, uneori nu ma mai pot tine. tu chiar crezi ca n-as vrea sa trec peste? sa fim la naibi acei 2 cei mai buni prieteni. crezi ca mie imi place ca eu sa te iubesc si tu sa ma ignori? dar n-am ce face te iubesc si nu pot schimba asta
RăspundețiȘtergerenu stiu nici macar daca citesti tot ce iti scriu
RăspundețiȘtergereada spune-mi ceva te rog
RăspundețiȘtergerete rog...
RăspundețiȘtergerete rog ada zi-mi ceva... ce naiba sa fac?
RăspundețiȘtergerete rog ada, spune-mi ce sa fac
RăspundețiȘtergerete rog ada, ajuta-ma, spune-mi ce sa fac!:|
RăspundețiȘtergereai de gand sa stai acolo si sa ma ignori si cand iti cer ajutoru?
RăspundețiȘtergeren-ai de gand sa ma ajuti macar cu o vorba un sfat ceva, nu?
RăspundețiȘtergerefrate la naiba zi ceva...
RăspundețiȘtergeream talentu asta sa ma cert cu toata lumea si nu am cu cine sa vorbesc
RăspundețiȘtergeredeci nu-mi ramane altceva de facut decat sa te zapacesc pe tine
RăspundețiȘtergereada
RăspundețiȘtergerete iubesc si m-ai stii cand vroiam sa te fac sa ma iubesti tu imi spuneai ca asta nu depinde de tine ca nu iti poti controla sentimentele cum vrei
RăspundețiȘtergerenici eu nu pot, te iubesc si gata nu pot sa trec peste
RăspundețiȘtergerespune-mi ce sa fac, nu-mi spune sa trec peste ca nu pot dar spune-mi ce sa fac te roog, eu chiar nu mai stiu ce sa fac
RăspundețiȘtergereok nu vrei sa vorbesti cu mine... din ce cauza? ca nu vrei tu sau ca nu te lasa rizea? si pe el il asculti cum pe mine nu ma ascultai
RăspundețiȘtergereacum am dat refresh la pagina, si am vazut ca mi-ai raspuns, merci, acum ce ar fi sa intrii pe mess si sa ma ajuti sa-mi spui ce sa fac ca habar n-am ce sa mai fac
RăspundețiȘtergereSuntem in prima zi din 2013 si lucrurile sunt asa de plictisitoare. La multi ani si iti urez numai fericiri anul asta:D!!!
RăspundețiȘtergereSuntem in prima zi din 2013 si lucrurile sunt asa de plictisitoare. La multi ani si iti urez numai fericiri anul asta:D!!!
RăspundețiȘtergereWooooow! Ce listă! Impresionant. Pe unele le-am vizionat și eu. Sunt minunate. Mă întreb cum de ai timp să le urmărești pe toate :))
RăspundețiȘtergereLa mulți ani și succes în noul an! :)
Timpul se gaseste :D Multumesc la fel, la multi ani!
Ștergere